Remarketing

Met remarketing of retargeting is het mogelijk om bezoekers die al eens op uw website zijn geweest, opnieuw te benaderen met een gerichte tekst- of beeldadvertentie. Zo zullen we deze bezoekers dus trachten terug te winnen of aan te zetten tot nog een aankoop, mogelijk met een speciale actie of aanbieding. Over het algemeen is dit een zeer succesvolle manier voor het behalen van goedkope conversies.

remarketingmainicoon
specifiekelijsten-icoon

Warme doelgroepen benaderen

Remarketing maakt het mogelijk om mensen te benaderen die in bepaalde mate al bekend zijn met jouw bedrijf en product. Door een stuk code achter jouw website te plaatsen slaan we specifieke bezoekers op in lijsten. Dit kunnen alle websitebezoekers zijn. Maar ook bezoekers die een paar minuten op de website zijn geweest, maar geen aankoop hebben gedaan. Of júist mensen die al eens een aankoop hebben gedaan, om deze nogmaals te verleiden tot een aankoop. Door specifieke doelgroepen te kiezen en de communicatieboodschap op hen af te stemmen, gaan we gericht te werk en is de kans op succes groot.
Ook warme leads benaderen?

Remarketing Display, Facebook of Search

De in lijsten opgeslagen bezoekers gaan we het juiste moment benaderen. Wanneer hangt af van het doel van de campagne en het soort product of dienst. Het kan vlak na hun websitebezoek zijn, na een paar weken, of op specifieke momenten zoals vaderdag, kerst of de vakantieperiode. We tonen ze een advertentie op een website aangesloten bij het Google Display Netwerk, in de Google (search) zoekresultaten of zelfs op Facebook. Alleen wanneer de bezoeker daadwerkelijk op de advertentie klikt betalen we hiervoor een kleine vergoeding (CPC).
Meer over Display, Facebook of Search?
aansprekendebannersicoon
dynamischeremarketinglijstenicoon

Dynamische Remarketing

Dynamische remarketing is voor webwinkels en gaat nog een stapje verder dan 'normale' remarketing. Stel je voor; een bezoeker op jouw webshop heeft een product bekeken en in zijn winkelmandje gedaan, maar is niet over gegaan tot de aankoop. We slaan deze persoon op in een lijst om nogmaals te benaderen, alleen ditmaal met een productadvertentie exact over het product wat hij heeft bekeken. Volledig automatisch. Daarbij is zelfs de mogelijkheid om een extra korting te bieden om hem definitief over de streep te trekken. Gerichter kan bijna niet! Let op, bij dynamische remarketing is wel altijd een productfeed nodig.
Dynamische remarketing?

Wat zeggen onze klanten?

Rick Venema – Garagepark

Tree Online verzorgd al geruime tijd de online marketing voor Garagepark. Een prettige en intensieve samenwerking, waarbij we continue op zoek gaan naar nieuwe kanalen, mogelijkheden en communicatieboodschappen om Garagepark onder de aandacht te brengen en te zorgen voor meer bezoekers en meer conversie.

Mariette van Vucht – Groei & Bloei

In korte tijd hebben we met hulp van Tree Online onze bezoekersaantallen op Groei.nl flink weten te verhogen. Ze werken snel, efficiënt, maken alles goed meetbaar. Korte lijnen en een fijne samenwerking!

Groei en Bloei Logo
Logo garagepark
Logo Rucanor
Logo Niow
icoon alle cases

Doelgericht adverteren met Remarketing

Remarketing biedt eindeloze mogelijkheden. Met onze expertise en jouw kennis van uw bedrijf, de markt en de doelgroep komen we samen tot succesvolle remarketing campagnes. Op deze manier hebben we voor uiteenlopende klanten al mooie resultaten weten te behalen. We vertellen je graag meer over de mogelijkheden!

Rico van Vuuren – Remarketing specialist

Tree Online
Bredewater 16
2715 CA Zoetermeer
IBAN: NL84 KNAB 02551273 08
BTW: 851339207B01
KVK: 54527309